巨大なヤシの実  Humongous Coconut

フロリダに娘と一緒に滞在している娘の友だちに、ヤシの実が木から落ちて来て驚いたと聞いたのですが、こんな大きな実は見たことがない。これでは恐竜の卵ではないですか!わたしたちが行った時、こんな大きなのがなっていたかな、と記憶をたどってみたけれど、覚えがありません。

I heard from my daughter's friend who is also staying at Granny's house that they were surprised by a coconut coming down from a tree, but I wasn't expecting this! It is like a dinosaur egg. I tried to remember if I have seen them in this size when I visited FL many times, and I could not remember.

2:18coconut500

実はヤシの実は、透明なガラスのテーブルの上に置いてあったんですね~。気がつかないで、かなりの間写真を眺めてしまいましたよ。(@_@)

Actually, the coconut was placed on a clear talbe. I didn't notice that first, and have looked at the photot for quite some time.

関連記事

コメント

非公開コメント