タラ野菜なべ韓国風 ー Hot Pot with Veggies and Cod, Korean Style

主人にキムチのもとを買って来てくれと言ったら、コチュジャンを買って来ました。わが家では買ったことがなく、大きいビンなので返品しようかと思いましたが鍋物にしてみました。宇和島屋の支店で小さいお店なので、キムチのもとはなかったのでしょう。店員さんと一緒に探しても間違って買って来ました。

まずまずでしたよ。豆腐と野菜とタラが入っています。

5:17:13nabe

My husband bought Kochujang thinking it was Kimuchi Base (Kimuchi No Moto). I thought about return it but made a hot pot using it. The ingredients were tofu, veggies, cod, and chicken stock. It was quite good.
関連記事

コメント

非公開コメント